torsdag 30. juni 2011

Jeg vil hjem til menneskene

Jeg vil hjem

Jeg vil se mot stjernene
over nattblank sjø
som synger, synger:
Deilig er natten,
deilig er dagen,
ingen av dem skal dø!

Jeg vil hjem til menneskene-
som en blind
gjennomstråles i mørket
av sorgens stjerneskinn.

Gunvor Hofmos dikting  har inspirert Susanna Wallumrød , og ho har sett musikk til tretten av dikta hennar. Det er både tidlege dikt frå førti tallet og dikt frå sytti tallet då Gunvor Hofmo hadde sin andre kreative periode. Susanna Wallumrød er ein talenfull ung, norsk musikar. Ho er vokalist, tekstforfattar og komponist og har markert seg i stor grad dei siste åra dels bare som Susanna og dels som duoen Susanna and the Magical Orchestra.Med seg på denne CD `en har ho musikarar med bakgrunn i rock og jazz. Resultatet er blitt veldig bra. Musikken står seg til desse utruleg sterke tekstane. Og det er ikkje berre melankolsk og mørkt sjølv om det er gjennomgangstonen. Min favoritt er "Kjenner du ditt hjerte", det er blitt ei perle av ein song med Susanna Wallumrøds musikk og kjenslevare framføring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar