onsdag 6. mai 2015

Eg ser inn i augo dine

Maikveld på fjellet. Fullmåne i aust og i vest Venus, solklår og skjelvande.
Jakob Sande sitt dikt "Eg ser inn i augo dine" dukkar opp i tankane. Det er vakkert tonesatt av ein annan vestlandskunstnar folkemusikaren Sigrid Moldestad. Alt samlar seg til ein heilskap, og vakrare kan det ikkje bli !

"Eg ser inn i augo dine
det er som ein stjernekveld
dei strålar og skin mot mine
med glans av ein evig eld.

Stjerner og sylvblank måne
lyser på djupblå kvelv
og stilt upp i eterblåne
står Venus solklår og skjelv.

Lysande vederbogar
eldskrift i rømdi dreg
himmelhøgt mot meg logar
å kor eg elskar deg."

"Så lenge skal eg elska deg som tid og sandkorn renn." (Robert Burns)

Lenke til Sigrid Moldestads konsert på Åmot operagard i fjor.
 
https://www.youtube.com/watch?v=T5ipsnZ3XpU

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar