lørdag 22. mars 2014

Vivaldis konsert for gitar og orkester i D-dur




Kilden  torsdag 20. mars. Vivaldis konsert for gitar og orkester i D-dur med Per Kjetil Farstad på gitar, Knut Johannessen på cembalo og musikarar frå Kristiansand symfoniorkester.
Kvelden innheld fleire Vivaldi konsertar og blir ei stor oppleving. Det er likevel gitar konserten som innleiar kvelden som blir høgdpunktet for meg. Eg har høyrt musikken mange gonger før, men det er år tilbake, difor dukkar det og opp kjensler og assosiasjonar som eg ikkje er istand til å plassera. Kanskje er det og difor det blir så spennande og utfordrande, og eg kan seia til kvinna i nabosetet at ho må spela musikken for tvillingane sine på to år. Og det vil ho ! Så kan eg sykla heim i regnet og kveldsmørkre.


                     

Lenke til Vivaldis gitar konsert i D-dur ( RV 93)
http://www.youtube.com/watch?v=zuQ1Hfy_DNA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar