onsdag 22. juni 2016

Bella Madre de`fiori

Bella Madre de`Fiori er ein av komponisten Allessandro Scarlatti ( 1660 -1725) meir enn seks hundre kantater.Kanskje står dei ikkje tilbake for Monteverdis madrigalar, Purcells songar, Handels kantater og duettar. Kjærleik og død i eit landleg middelhavslandskap med eit persongalleri henta frå gresk-romersk mytologi. Underhaldning for aristokratiet i Napoli og Roma på seksten hundretalet, men verdt å lytta til også i dag, iallfall i Maria Cristina Kiehrs framføring .

Bella Madre de`fiori

Bella Madre de`fiori
tu rittorni vezzosa
a spargere nel suol
soavi odori
e placida e pietosa
al suon dell`aure
e degli augelli al canto
tenti arrestare
al mio gran duolo
il pianto
ma pur,forza e che mesta
lontana dal bel Idolo ch`adoro
piango l`ora funesta
che mi rapi sal seno
il mio tesoro
e sol puo consolar
quest`alma fida
o ch`io torni a goderlo
o`l duol m`uccida.

(Vakre blomemor
du vender tilbake
med sjarm
for å spreia godlukt
over jorda med sympati
roleg og medfølande
til lyden av vind og fuglesong
prøver du å lindra
tårene som spring fram
frå mi store sorg
eg kan ikkje vera anna enn trist
når eg er langt borte frå
den eg tilber
og eg klagar over den mørke timen
som reiv skatten min
ut av armane mine.
Det trufaste hjarta vil trøstast
berre dersom eg får oppleva 
kjærleiken hans påny
eller når sorga tek livet av meg)



https://www.youtube.com/watch?v=tqqyqMqTB2U



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar